In de studio van Iwan

Clubavond 8 november:

Deze clubavond vond niet plaats op onze gebruikelijke locatie in het Trefpunt, maar in de fotostudio bij Iwan Bronkhorst.

Iwan heeft een presentatie gegeven over zijn bedrijf. Hij is zeer ondernemend en succesvol met o.m. Product- en Food-fotografie en herstel van oude (beschadigde) foto’s.

Vol enthousiasme nam Iwan ons mee in ondernemerschap en perfectionisme in zijn werk.

Na de pauze met overheerlijke brownies liet hij ons zien hoe je een productfoto van een horloge maakt. Van het instellen van het licht tot het eindresultaat; een leerzame en gezellige avond voor onze fotoclub.

Foto’s: Peter, Petra de G, Karin en Iwan.

Begin volgend jaar krijgt deze avond nog een vervolg middels een foto-opdracht voor onze leden over product-fotografie, waar Iwan bij wordt betrokken voor de beoordeling.