Opening Tentoonstelling

De Historische Vereniging exposeert in hun museum foto’s die door HAF fotografen zijn gemaakt in het westelijk deel van Heiloo. Deze foto’s maken onderdeel uit van foto’s in het boek “Het Malevoort en het Baafjespolderdijkje” van Jaap de Graaf, uitgegeven door de Historische Vereniging Heiloo.

Jaap de Graaf

Het boek “Het Malevoort en het Baafjespolderdijkje” was al gepresenteerd, de tentoonstelling was al te bezoeken, maar op 9 juli werd de opening bekrachtigd door een gezellige samenkomst van leden van de Historische Vereniging Heiloo en de fotografen van de HAF.

De tentoonstelling, in het museum van de Historische Vereniging op het Landgoed Willibrordus, is geopend op dinsdag van 19.00 – 21.00 uur en op zaterdag en zondag van 14.00 – 17.00 uur.

De Historische Vereniging en de HAF zullen hun samenwerking in de toekomst zeker voortzetten.