Opfotopad 2

De tweede opfotopad clubtocht met het thema ‘Lijn en Streep’ zou plaatsvinden op 14 oktober. Maar vanwege de extra maatregelen omtrent het Coronavirus kon deze clubtocht helaas niet door gaan. Daarom werden alle clubleden uitgenodigd een meerluik met dit thema in te sturen. Dat kon met nieuw gemaakte foto’s maar mocht ook met foto’s uit het archief.

Willeke heeft deze keer de inzendingen beoordeeld en de ‘beste drie’ uitgezocht.

Nummer 3: de inzending van Frank. Willeke: “De heldere kleuren vallen op en grappig is dat alle lijnen en strepen verticaal zijn. De variatie is goed gevonden.”

Frank

Nummer 2: de inzending van Tineke. Willeke: “Een vrolijk meerluik, mooie vlakverdeling en heldere kleuren.”

Tineke

Nummer 1: de inzending van Annemarie. Willeke: “Het ronde lijnenspel valt direct op, kijk je verder zie je een mooi lijnenspel met een actueel accent. De verdeling van het meerluik is mooi met vier foto’s linksboven en vier rechtsonder, waardoor je er langer naar blijft kijken. “

Annemarie

Alle ingezonden meerluiken zijn te bekijken in de galerij bij Projecten en Opdrachten of via deze link: Opfotopad 2

Voor het volgende opfotopad hebben we het thema: “Brons en Broos”. In deze kleurrijke herfsttijd niet zo moeilijk om te vinden! Ga op pad of duik in je archief en maak er een prachtig meerluik van! Inzenden uiterlijk 15 november naar Tineke. Max 2000 pixels langste zijde.